15

Reclama e sufletul comertului. Iar comertul, sufletul!

Posted by Geocer on 12 decembrie 2010 in comercial |

Pentru ca m-am saturat sa bat covoarele si sa le spal cu peria, la fel ca acum 20 de ani, desi sunt un tip destul de conservator din fire, iata ca m-am hotarat pana la urma sa cumpar un aspirator dintr-ala destept care nu face mancare, in schimb curata si spala covoarele, parchetul, gresia, geamurile si asa mai departe.
Nefiind eu atat de conservator incat sa nu fiu capabil sa arunc o privire pe Internet, ma orientez si ochesc un anumit model ce pare a corespunde intru totul cerintelor mele. Dar cum vizualizarea pe net e una, iar pipaitul in direct e altceva, iata-ma imbarcandu-mi intreaga familie in masina ca sa mergem la un anumit magazin AL carui nume te duce cu gandul la TEXtile, in scopul de a vedea produsul respectiv si de a-l cumpara in cazul in care se dovedeste a fi intr-adevar ceea ce ne dorim.
Odata ajunsi acolo, intram, cautam, gasim. Produsul era expus, pretul era afisat, cu toate astea am fi dorit sa punem anumite intrebari in legatura cu utilizarea acestuia. Adica, de exemplu, ce detergent este indicat sa folosim? Cum se desface? Cum se goleste cuva de praf … ma rog, intrebari pe care ti le pui in momentul cand vezi pentru prima oara un anumit tip de produs. Trista constatare a fost ca nu exista nicio persoana care sa cunoasca asa de bine aparatul incat sa ne poata da niste informatii fiabile. Eu l-am intrebat pe un baiat care ne-a zis ca nu e raionul sau dar ca o s-o roage pe colega responsabila de acel raion sa vina sa ne ajute, sotia mea l-a intrebat pe un baiat care lucra la raionul de telefoane si care chiar a venit acolo ca sa discute cu noi, dar nefiind domeniul sau nu a stiut sa ne raspunda la intrebari … in final ne-am multumit sa citim cartea tehnica pentru a gasi raspuns la intrebarile noastre.
Bun, aparatul ni s-a parut corect, raspundea cerintelor, l-am incarcat in carucior si hai la casa cu el. Numai ca acolo, surpriza : pretul de vanzare nu era cel afisat la raft, ci unul mai mare cu 10 lei. Stiti care-i chestia? Diferenta de 10 lei era foarte mica in comparatie cu pretul propriu-zis. Adica, era vorba de 870, in loc de 860 de lei. Daca am fi avut parte de o servire corecta, de niste oameni care sa ne ofere informatii utile, daca am fi remarcat o anumita preocupare pentru a-si vinde produsul, e clar ca nu am fi luat in seama acea inadvertenta. Dar in conditiile date, i-am rugat frumos sa-si duca aspiratorul inapoi la raft si ne-am decis sa-l comandam pe net la un magazin concurent la care e mai ieftin cu 20 de lei. De-ai zic : Comertul … sufletul!

15 Comments

Comments are closed. Would you like to contact the author directly?

Copyright © 2007-2020 Blog Geocer All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.5, from BuyNowShop.com.

Yet Another Social Plugin powered by TutsKid.com.