Peripetiile unui blogger in Turcia (I)

Postat de Geocer | in categoria 1 mai, Turcia, vacanta | pe data de 04-05-2011

Asa cum scriam si in precedentul articol, m-am intors din scurta vacanta pe care am petrecut-o in Turcia, vacanta prilejuita (cica) de ziua de 1 Mai! Ma rog, ideea e ca a fost o oferta foarte convenabila ca pret, iar acolo clima e mult mai calda decat la noi, asa ca am facut plaja si baie in mare, desi pe la noi stiti cum a fost vremea.
Dar inainte de a va povesti pe indelete ce-am vazut si ce-am facut pe-acolo, vreau sa ma racoresc un pic pe Paralela 45, operatorul de turism cu care am mers in Turcia. Sunt 2 chestii care le sunt in mod clar imputabile, desi ei s-au pus la adapost spunand ceva de genul: „Oferta este pur informativa si nu reprezinta conditie contractuala”. Stiau ei ce stiau!
In primul rand, in oferta mi se spunea ca vom sta la un hotel din Alanya. La fata locului am constatat cu stupoare ca de fapt hotelul se afla cam la 30 Km de aceasta localitate, iar ca sa ajungi la Alanya trebuia sa iei mataluta frumusel autobuzul si sa platesti 2 Eur/persoana la dus si inca 2 la intors. Asta daca vroiai sa vizitezi acel oras, bineinteles.
In al doilea rand, tot in oferta se spunea ca este inclusa si „asistenta turistica”. Aceasta asistenta s-a limitat la o tanti care ne-a asteptat la aeroport si ne-a repartizat catre autobuzele sau microbuzele ce urmau sa ne duca la hotel. La autobuz ne-a luat in primire un „ghid” turc care vorbea o engleza aproximativa si care ne-a asistat asa de bine incat la un moment dat ne intrebam daca n-om fi ramas fiii ploii pe-acolo. Adica, din momentul in care ne-a lasat la receptia hotelului nu l-am mai vazut, nu si-a mai facut simtita prezenta in niciun fel. Chiar puseseram bani de-o parte pentru ca, in eventualitatea in care nu va mai veni nimeni sa ne ia de la hotel si sa ne duca la aeroport, sa putem ajunge pe cont propriu (existau autobuze care treceau din sfert in sfert de ora). Noroc ca nu ne-au uitat pe-acolo, iar in ultima seara au trimis un fax la receptia hotelului in care eram instiintati despre programul de a doua zi.
Poate mi s-a parut mie mai ciudat modul de abordare a problemei de catre turcaleti, dar asta si din cauza ca eram obisnuit cu un altfel de tratament, tratament de care am avut parte atat in Grecia (de 2 ori) cat si in Croatia. Adica, aveam tot timpul cu noi un ghid roman. Si in autocar, si in statiune, si cand plecam in excursii. La turci, Dumnezeu cu mila!
Si ar mai fi ceva: plecaseram de-acasa hotarati sa mergem intr-o excursie, fie la Pamukkale, fie la vreun alt parc national natural din regiunea Antalya. Acolo am constatat ca nu ni se ofera decat Jeep Safari, shoping la Antalya, ATV Safari si SPA-jacuzzi-masaj. Asa ca am zis „nu merci” si ne-am pastrat banii pentru alte lucruri.
Ma rog, trecand peste aceste mici inconveniente, vacantai s-a desfasurat in bune conditiuni si o sa va povestesc in episoadele urmatoare cam ce-am vazut si ce-am facut pe-acolo. O sa pun si poze, bineinteles. Pe curand, deci.

Comments (7)

Bine ai venit, Geocer!
p.s. tu ai fost pe alte meleaguri în calitate de blogger?

Am fost un blogger sub acoperire!

Bine ai revenit! Chiar vroiam sa te rog, atunci cand am vazut pretul ofertei, sa dai un feed back si pentru calitatea serviciilor. Per total, in afara celor doua inconveniente, am senzatia ca a fost ok.

Hmmm…aparent nu numai prin Romanica se intampla chestii nasoale, dar daca zici ca in rest a meritat, aceste mici greseli se pot da uitarii foarte repede ! Asteptam continuarea ! O seara frumoasa Geocer !

[…] CÂND ESTE ZIUA BĂRBATULUI? […]

Bine ati revenit!

Pot sa spun ca am zambit putin cand am citit articolul, pentru ca acum inteleg de ce, atunci cand l-am intrebat cum a fost in vacanta, Andrei mi-a raspuns „destul de bine”. Lasand la o parte micile incidente, amintirile frumoase sunt cele care conteaza, acestea raman intiparite in minte. Si dincolo de peripetii, sejurul a fost de vis (am vazut cateva poze). Astept cu nerabdare episoadele urmatoare!

O zi frumoasa!

@Iulia : de cand sunt blogger, nu exista sa ma duc pe undeva si sa nu povestesc pe blog.

@Rappa_ru : daca esti capabil sa treci peste cateva chestii minore, poti sa te simti bine. Daca nu, iti strici singur concediul.

@Diana : esti o norocoasa. Eu inca n-am vazut pozele facute de Andrei. Doar pe cele facute de mine.

Yet Another Social Plugin powered by TutsKid.com.