Răspunsuri la întrebări publicitare

6

Postat de Geocer | in categoria publicitate | pe data de 30-10-2011

De la o vreme, creatorii de reclame nu se mai mulțumesc să ne bage pe gât un slogan care să ne determine să cumpărăm produsul promovat de ei. Acum încearcă să creeze o oarecare interactivitate cu noi, cei care stăm în fotoliu, ne bem berea și așteptăm continuarea filmului întrerupt (prea des) de reclame (prea lungi). Și iată ce ne întreabă stimabilii:
– Ce vor bărbații? Hehehe, să vă spun eu? Parcă voi nu știți? Femei și iar femei, sex și din nou sex! E așa greu de priceput, stimați creatori de clipuri publicitare?
– Tu cu cine faci banking? Eu? Cu nimeni! Ar trebui? Mă obligă cineva? Au dat ăștia vreo lege în acest sens? Recunosc, ăștia sunt în stare de orice, dar până acum parcă nu am auzit să ne oblige să facem banking. Și, apropo, ce-i ăla banking? Scuze, dar eu nu știu limbi de-astea străine. Ați putea fi atât de amabili încât să-mi traduceți? Altfel, s-ar putea să cred că a face banking înseamnă a face amor cu o femeie pe o bancă în parc. La atâta mă duce pe mine mintea, doar sunt bărbat și v-am spus puțin mai sus ce vor bărbații!

Comments (6)

De la o vreme agresivitatea reclamelor, vizand timpul nostru de relaxare, este tot mai mare, dar de multa vreme, 99% din ele, indiferent de ceea ce promoveaza, fac trimitere la sex, mult sex: reclama la ciocolata, masini, detergent, sampon, etc.

[…] în imagini nu este tăcută, ci este o bogăţie de culoare, sunete, cuvinte, sentimente, armonii, o explozie […]

Da, asta cu „Tu cu cine faci banking?” va rămâne în istorie, într-o ţară în care românii (majoritatea lor) se cotrobăie prin buzunare după nişte firfirici.

Gata, la articolul precedent ai inchis comentariile? (Intentionat SAU accidental?)

– Interactionand cu noi reusesc sa ne faca (pe unii dintre noi) sa fim (intr-un fel) „complicii” lor (sau macar sa ne simtim asa), ceea ce face ca ulterior sa fie cam greu sa faci reprosuri…

– UNELE reclame (vezi – spre exemplu – cele la „Oreo – biscuitii preferati ai laptelui”) le vad (si revad) cu drag, fiindca sunt pur-si-simplu dragute (beneficiaza probabil de serviciile cuiva inspirat si plin de idei bune).

– Pt a scapa de agresivitatea celorlalte reclame – cele pe care le simt nedorite – am facut un sacrificiu financiar (pe care uneori – ci’ca – il regret, dar la care nu ma indur sa renunt) si abonamentul la „societatea de cablu” l-am facut CU dispozitiv de inregistrare (inmagazineaza cam 50 ore de emisiune), si emisiunile care ma intereseaza le urmaresc nu „in direct”, ci inregistrate (uneori intarziate cu doar o juma’ de ora – in timp ce inregistreaza mijlocul filmului eu deja ii vizionez inceputul), avand astfel posibilitatea ca perioada reclamelor sa o trec „pe fast forward” (intr-un minut „sar” un sfert de ora de reclame).

Sunt 2 retete care merg intotdeauna: copiii (pentru ca sunt dragalasi) si sexul (asta mai ales pentru barbati). Cei cu Orego se folosesc de dragalasenia fetitei aceleia. Cand va creste mai mare, de senzualitatea ei se vor folosi cei care fac reclama la cosmetice, sau la lenjerie intima.

Yet Another Social Plugin powered by TutsKid.com.