Amintiri din Muntenegru

Postat de Geocer | in categoria calatorii, vacanta | pe data de 19-08-2012

Etichete:

M-am întors din vacanța petrecută la Ulcinj (se citește Ulțin), în Muntenegru, cu multe amintiri frumoase. De fapt, nu am stat doar în această stațiune, ci am vizitat și alte orașe-stațiuni cum ar fi Budva și Kotor, apoi am mers cu vaporul prin fiordul Kotor, am vizitat biserica „Sf. Fecioară de pe stâncă”, am văzut și lacul Skadar.
Am făcut foarte multe poze, peste tot pe unde am fost. Așa că, începând de mâine, o să public o serie de articole fotoreportaj în care voi povesti și voi arăta ceea ce am văzut. O fac pentru vizitatorii și cititorii care vor să afle mai multe despre frumoasele locuri din Muntenegru, dar și pentru mine. Am observat că, acum câteva săptămâni, citind ceea ce am scris acum 3 ani despre sejurul petrecut în Croația, parcă am retrăit acele momente minunate. Și pentru că veni vorba de Croația, tot în cursul vacanței petrecute în Muntenegru am făcut o excursie și la Dubrovnik, așa că o să public câte ceva și despre acest interesant oraș croat.
Prin urmare, se pare că toată săptămâna viitoare o să vă „plictisesc” cu recentele amintiri din concediul meu în Muntenegru. Pe curând, deci!

Comments are closed.

Yet Another Social Plugin powered by TutsKid.com.