Apocalipsa ca produs de marketing

0

Postat de Geocer | in categoria inselatorie, Opiniile mele | pe data de 04-03-2014

Duminică seara, PRO TV a reprogramat un film care a făcut multă vâlvă atunci când a fost lansat: „2012”. Acesta m-a făcut să mă gândesc la subiectul acestui articol. Vă amintiţi previziunile apocaliptice legate de calendarul mayaş şi de fatidica zi de 21-12-2012? Mi-am dat seama că totul n-a fost decât o campanie de marketing. Câte cărţi şi câte articole prin ziare şi reviste s-au scris (şi vândut, evident)? Câte documentare şi câte filme s-au turnat şi distribuit? Enorm de multe! Pe scurt, s-au făcut bani frumoşi din Apocalipsă, nu credeţi? S-a vândut destul de bine acest produs artificial de marketing. Băieţii deştepţi au încasat, iar cei care au „pus botul” au sărit cu banii. Culmea e că nimănui nu i-a trecut nici măcar o clipă prin cap că i s-a vândut ceva ce nu există, că a fost păcălit. Ba mai mult: chiar şi cei care erau ferm convinşi că pe 21.12.2012 se va întâmpla ceva au răsuflat uşuraţi când au văzut că e vorba de o zi obişnuită (nu de una apocaliptică) şi şi-au văzut de treabă. Părerea mea este că ar fi trebuit să-şi ceară banii înapoi.

Comments are closed.

Yet Another Social Plugin powered by TutsKid.com.